Carolina Vega

Diuen que durant la infància és quan es creen les bases de la vida adulta i sense cap mena de dubte és així.

Quan penso en aquells moments de manera automàtica m’apareixen els records de l’escola, on per sobre de tot em va ensenyar el que és el respecte.

Va ser una educació respectuosa amb el ritme de cada alumne, amb l’entorn i amb els companys. I aquests valors han estat la base de tot.

Al recordar aquells anys només es dibuixa un somriure pensant en les colònies, excursions, tallers, classes pràctiques i la gran col·lecció de moments viscuts, balls del fanalet, guerres d’aigua, Carnestoltes…

Penso en les i els mestres, que sempre tenien un somriure o una moixaina, les treballadores dels centres, l’escola petita i la gran, l’excursió que era cada dia anar a la Farga a jugar amb els columpis de ferro i la seva sorra perfecte per fer finets i boletes.

No em puc quedar només amb un moment o un record, va ser una època meravellosa on vaig aprendre a disfrutar dels petits i grans moments de la vida i a compartir-los amb els que van ser una grans companys.

No imagino un lloc millor on confiar l’educació de la meva filla amb l’esperança que pugui gaudir d’aquests meravellosos anys disfrutant i aprenent els valors que caracteritzen Barrufet.

Carolina Vega Gual, ex-alumna. Generació del 82.