Festa final de curs i del 50è aniversari

15/06/2019 – Festa final de curs i del 50è aniversari a l’Espanya Industrial.

La festassa i traca final de les celebracions pels 50 anys de l’escola i del curs va reunir passat, present i futur de les persones que hem fet possible el projecte de l’Escola Barrufet. La festa, oberta a tot el barri de les 12h del matí i fins a les 24h de la nit, va oferir tallers, circ, música, de tot i més per petits i grans, amb el tradicional ball final del fanelet per acomiadar als barrufets de 6è que deixen l’escola. Molta sort a tot@s en la nova etapa exbarrufets.

Mentre preparem la crònica del final de festa anirem penjant un recull d’imatges que anirem actualitzant als propers dies.

Bon estiu!

Moltes gràcies a Andreu Botella, Bàrbara Comas, Jordi Andreu i totes les persones que heu fet de fotògrafs.