Gran cursa 50 anys

02/06/2019 – Gran cursa 50 anys

La tradicional cursa barrufeta, va tenir lloc amb novetats i sorpreses a l’alçada dels 50 anys de vida: al circuit habitual s’hi van afegir infalbles i obstacles amb un pas remullat, que van divertir moltíssim a totes les criatures. Podeu veure un vídeo que resumeix molt bé com de genial en va ser la cursa:

L’onzena edició de la Cursa de l’Escola Barrufet, celebrada el passat diumenge 2 de juny, va aconseguir reunir un gran nombre de famílies amb ganes de passar un matí fent esport. Aquest any, al ser un dels actes de la celebració dels 50 anys de l’escola, se li va voler donar un toc d’originalitat i per això, al final de la cursa va haver-hi una gran sorpresa pels corredors més petits.A més del recorregut tradicional per alguns dels carrers més emblemàtics del barri de Sants, al final del traçat, les criatures van haver de superar un seguit d’originals proves, com grimpar per un inflable gegantí, pujar per uns matalassos immensos, esquivar obstacles o lliscar per uns taulons plens d’aigua i sabó.Després de recollir la polsera dels 50 anys de la cursa, les criatures van poder seguir jugant pels diferents obstacles, i els pares i mares més valentes van poder superar la famosa “trampa del sabó” i passar una estona la mar de divertida. Finalment, i com ja és tradició, es va poder gaudir de l’actuació dels tabalers de l’escola per tancar un matí rodó.