Cantada de l’alumnat a Cotxeres

05-06-2019. Cotxeres de Sants.

S’obren les portes després dels preparatius, muntatge i ordre. No ha estat gens fàcil mantenir a tota una escola a prop de l’escenari però el que venia valia molt la pena. La idea era fer un assaig previ, in situ, però ja sabem que som el Barrufet i tot sortirà bé, o això ens diem, ja no dona temps a més, molts nervis del que avui es presenta. Cada classe ha preparat amb molta il·lusió una cançó i  l’última serà la gran sorpresa. Alguns i algunes ja la coneixen des de colònies, tancant una gran sessió de disco i sentint emoció per tenir una música pròpia. Pep Rius ens ha fet un gran regal.

La tarda, té com a protagonistes dos titelles; la barru i el Fet, que han estat fets pel David Laín. Aquests dos titelles, juntament amb un fil narratiu, donaven pas a les diferents cançons. Acabant amb “La Barrufet”. Una tarda espectaular.

I no volem acabar aquesta crònica sense donar les gràcies a les famílies que ens van acompanyar com a músics i músiques voluntàries: Sara (ukelele) mare Nolasc; Just (baixista) pare Sílvia; Núria mare de Gina (Pianista).

La Barrufet és la cançó del 50 anys del Barrufet i es va poder escoltar per primer cop a la Cantada