Sofia Rodríguez Expósito

UN DIBUIX. La paret de l’escola que pintàvem entre tots els infants i mestres de tant en tant…
UNA ANÈCDOTA. Una vegada quan es va escapar un hàmster, la mascota d’una classe, i es va parar l’escola per buscar-lo.
UN TALLER. El taller de cosir on hi vaig fer un coixí, el taller de macramé on hi vaig fer una làmpara o el taller de mitja on m’hi vaig fer un jersei.
UN MENJAR. Qualsevol plat del taller de cuina de la senyora Montserrat.
UNA ACTIVITAT. A segon d’EGB els infants de la classe ens vam organitzar i vam fer botigues, diners i menjars, i vam simular que anàvem de compres per aprendre les monedes (botiguers, compradors, alances, moneders,…).
UNA CANÇÓ. “Friends will be friends” a 8è d’EGB cantant-la amb tots els companys/es, a la classe ‘anglès de l’Ernestina.
UNA OLOR. El parvulari del carrer Vallespir, mig a fruita, poma, plàtan i galeta.
UN AGRAÏMENT. A la que per mi ha estat la millor mestra que he tingut, l’Assumpta, que vaig tenir a parvulari i a altres cursos. Gràcies per fer-me sentir tan bé a l’escola

Sofia Rodríguez Expósito, del grup que va néixer al 1973.